Hoppla
Vært uten PC en stund jeg. Hovedkortet som faila, men sitter nå med et nytt. Og i den sammenheng har jeg formatert litt og sitter nå med bl.a windows 7 på pc'n.
Andre som også har gått over til det? (Ikke det at jeg har gått helt over. Har også win xp)
Noen synspunkter i forhold til vista? Mitt førsteinntrykk er at menystrukturer er dårligere lagt opp. Dette kan jo bare skyldes vane, men vi får se ... man kan vel ikke sitte igjen på xp og sture for alltid uansett.
(Aaaaaner ikke om folk leser her da)
Page 1 of 1
Windows 7
Posted 24 February 2010 - 11:00 AM
Trur eg ventar ei lita stund til, før eg testar W7. Synes igrunn at Vista og W7 kan bli svært irriterende (testet på andres maskiner), popper opp advarsler og godkjenninger hele tiden... Får eg me ny maskin, skal det nok testes bedre ut, men har mine tvil..
:/
Du får gi updates på hvordan det funker med tanke på spill, ytelse, bugs m.m. :P
:/
Du får gi updates på hvordan det funker med tanke på spill, ytelse, bugs m.m. :P
Posted 25 February 2010 - 03:58 PM
Du kan skru av UAC som det da heter. Det er sykt irriterende om det står på, ja.
Jeg for min del må kjøre 64bit for å få brukt RAMen min, og 64bits xp er ganske bedritent. Så da blir det heller win7 :)
Jeg for min del må kjøre 64bit for å få brukt RAMen min, og 64bits xp er ganske bedritent. Så da blir det heller win7 :)

KenNY!-={NSF}=- said:
vi skal spille aa... ikke tenke!!!
Page 1 of 1

Sign In
Register
Help

MultiQuote